3 y w V

17.12.2019

*Pagini din jurnal*

„Cu ani in urma erai doar un baiat special. Serile stiam ca am sa stau cu tine pe whatsapp pana cand epuizam subiecte, adormeam tastand si cu tine in gand.”  

Nopti la rand am adormit cu tine in inima, perna langa perna, sarutandu-ti fruntea de noapte buna si luand micul dejun impreuna, dimineata ce urma sa vina. 

O simpla diferenta. Prezenta ta. Si scriu intr-o alta tonalitate, pentru un alt suspans, cu o alta emotie pe care o eman. Eu, personal, stiu cat de greu este sa transmiti ceva. Dar cand vine vorba de dragoste, cand vine vorba de imaginea ta in mintea mea, cuvintele curg si curg ani de declaratii frumoase care vor rasuna toata viata.

Fiind copii cand noi 2 ne-am intamplat, iubirea se dansa in pasi simpli, 1-2, stang-drept, inainte si inapoi. Acum stim cum sa alteram valsul suav cu pasii grabiti cand ne pierdem ritmul (vocea inimii). Si se intampla, des sau rar , in orice relatie apar abateri de la micul plan de coregrafie la care se cere mult echilibru. Am adus relatia in punctul in care pot sa-mi proiectez particule de viitor, in jurul tau si tot ma clatin , uneori. Pentru ca 3 ani nu inseamna experienta, ci doar dorinta sa-ti raman partener. Iar eu, declar, am intalnit multe scene in care reproduceam coregrafia noastra, pas cu pas, fara poate ca tu sa ai habar.

Viata mea s-a schimbat radical de cand te contine. 

Fara tine , lipseste fericirea.

....

 Nu stiu unde pleci cu fericirea mea, dar , te rog, nu mai pleca.

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți