4 a.m

30.03.2020

Nu m-am ametit, nicidecum. Ma delectez cu o ambrozie delicata, incep sa vad cum imi pierd curajul, cum nu mai sunt in goana dupa ce eram odata. Intr-adevar simt timpul cum imi ingreuneaza capul, dar nici vinul si nici placerea sa mi te inchipui cum imi furi paharul nu ma intimideaza. Trebuie sa vars putin din trecut si sa amestec cu gustul tau ca sa ne sorb povestea. Una peste alta, scrisul ma amageste noapte de noapte ca pot sa simt libertatea. Numai cu imaginatia te-am usurat de povara flirtului si am inchegat relatia. Numai cu imaginatia te imbrac in fiori calzi si iti transmit vibratia. Nu e nevoie sa ma citesti la 4 dimineata. In lumea mea ,tu nu esti muritor de rand, iar cerul nu e limita. Cu ajutorul meu, te poti vulnerabiliza. Sau poti emite emotia pe care ti-o inspira viata.

 Nu sunt fata care asteapta trandafiri si ciocolata, nici fata care seduce si pleaca. Mi-a placut mereu sa spun ca difer, ca sunt la limita intre basm si realitate. Cred ca o viata intreaga o sa-mi placa. 

Cand dorinta sa-mi fii aproape dauneaza rasaritului, eu ma cufund mai mult in nopti de ganduri. Ar trebui sa stii, sunt imuna la jocul de-a v-ati ascunselea cu luna. 

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți