New life

04.10.2020

Bine v-am regasit pe blog! Ultima data cand am redactat un articol eram in costum de baie, acasa... acasa la mare.

Iata cateva lucruri care s-au schimbat de atunci :

1. Este toamna. "Unde este rezumatul verii Bianca?" E acolo, printre notite, va garantez, dar stiti si voi ca un viitor student are nevoie de o ultima vara pe care sa o mai petreaca langa anumiti fosti colegi. Am uitat de responsabilitati si am uitat de prietenii din mediul online. Practic am decis sa ma rup de expuneri si continuturi virtuale. Totul a fost cat mai real, cat mai aproape de rutina cu care eram obisnuita inainte de tot ce se intampla. Zilele de august au avut cel mai sarat gust pentru ca orice intalnire de la mare e condimentata ca atare. Serile in club reprezentau "traieste clipa cele 3 ore" si trecerea de la "sus pe bar" la "sus pe sezlong" din cauza restrictiilor si shoturilor si prietenilor care s-au adaptat "Noi de aici nu plecam, ne mutam pe plaja!". Apoi lucrurile au decurs intr-o maniera antrenanta: baie nocturna, foc de tabara, picnic cu tantari si dorinte agatate de stele cazatoare. Cel mai placut sentiment e cel de libertate, am dreptate? De aceea, in prezent, am libertatea de a gati, de a face curat, de a simula in mare viata de adult. Nu e revigorant?

2.Am constatat ca un dulap nu incape in 5 valize si ca 5 valize nu incap intr-un portbagaj. Da, m-am mutat cu tot ce numeste o fata "esential" : un dressing, o masuta de machiaje si 3 jurnale. Acum imi impart dimineata intre cafeluta si dus gunoiul, iar restul zilei intre tutoriale cum intru la curs si tutoriale cum se foloseste facebook. Sunt cea mai productiva zilele acestea, fara indoiala. Ma tot plimb seara prin cartier sa invat cum isi sorteaza vecinii gunoiul sau cum respira, vorbesc, traiesc fara sa se auda. Ne auzim data viitoare cu noutati despre cum este sa fii student in capitala!

Cu pasiune si entuziasm, studenta Bia.


 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți