Alpha Female

03.09.2021

O femeie Alpha poate fi crescută doar de o altă femeie Alpha...

Am să încep de această dată cu vorbele mamei mele: "Vei rămâne nesatisfăcută, necăsătorită și nefericită." Foarte înduioșător.

O astfel de conversație am eu cu mama când mintea mea mult prea neînțeleasă ajunge să o obosească. Se întâmplă des? Doar de fiecare dată când ajung să conectez cu cineva ca mai apoi să mă evapor instant din viața aceluia.

La prima vedere, rezonez cu mulți oameni și multe aspecte. La a doua vedere, află că sunt diferită și acest ceva îi incită. Până să se stabilească o a treia întâlnire, am îndosariat niște condiții pe care au să le satisfacă sau mă văd plecată. Evident, nu funcționează așa cu oamenii. Aș vrea să mai am rabdarea pentru jocuri infantile, care își au și ele farmecul, de confuzii și incertitudini când simți fluturi unde aș vrea să fie sushi. N-am întâlnit pe nimeni care să-mi prindă ritmul, subtilitatea și sarcasmul. De asta consider că mama ar putea avea dreptate privind statutul de single toată viața. Cu celelalte lucruri jonglez, mă privesc uneori de sus, alteori mă complimentez, ideea este că pot să-mi ofer tot ce poftesc. Dar nu e distractiv, nu-i așa?

 Uneori vreau să împachetez independența în buzunarul de la geaca lui și să-mi susțină capul când vreau să-mi scutur de praf sufletul. Uneori vreau să fug direct în inima cuiva și pare că nimeni n-are uși deschise pentru viteza mea. Alteori mai plâng că iubesc să iubesc, dar nu totul și pe toți, ci pe acel el pe care nu-l găsesc. Fie că sunt artist neînțeles sau o fetiță speriată, despre iubire doar scriu de mult prea mult timp ca să mai știu cum e să mă pierd. Atât autocontrol a fost activ non-stop...mă transform în Alpha și devine din ce în ce mai dificil să mă îndrăgostesc.

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți