Christmas Day

24.12.2019

„..E acea perioada din an” pentru care un scriitor nu gaseste cuvinte sa descrie ce simte.

Simti? Mirosul de cozonac cald care-ti abureste inima. Mirosul de curatenie pentru care te-ai agitat nu doar in Ajun. Si mirosul de brad, caldura, iarna, casa, oameni dragi noua. Asa se desfasoara aceasta mare sarbatoare, in jurul a tot ce consideri ca te bucura. Despre asta e intreaga viata, doar ca printre responsabilitati se uita, iar Craciunul vine si demonstreaza cat inseamna linistea pentru implinirea personala. 

O singura ruta ne agita in aceasta perioada : „in cautarea cadoului perfect” #simbolic . Nu e vorba despre buget si stres. Cautarea ar trebui sa te defineasca, iar cadoul in sine sa fie rasplata pentru ca doresti sa imparti fericire. Si dorintele se implinesc , si oamenii se unesc, si spiritul Craciunului ne intinereste pe toti.  Suntem iar copii pentru inca o zi.

Am trimis multe scrisori catre Laponia, l-am instiintat pe Mosul ca anul acesta sunt majora. De departe, cu un ren, mi-a trimis replica ca sunt pe lista putinilor care inca mai cred in el, deci negresit voi gasi sub brad tot ce am nevoie. Ey, banuiesc ca am sa-mi gasesc iubitul cu fundita si o bursa spre facultate. Atat. De dragoste si o mica siguranta pentru viitor am nevoie.

Am sa-ti spun un secret : sunt cine sunt, datorita fiecarei dorinte care s-a implinit de Anul Nou, asa ca te sfatuiesc sa crezi si tu in magia acestei ierni cum am crezut eu de atatia ani, la rand.

Cu dragoste iti urez Sarbatori fericite! Nu uita sa te bucuri cu cei dragi de tot ce te inconjoara ...

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți