Cu cine ai vrea?

19.10.2019

Aseara am iesit cu cativa prieteni.  2 fete, 2 baieti , pierduti intr-o parcare. Vorbeam despre tot ce ne trecea prin minte. Spui ce simti, simti ce spui- asta parea sa fie motto-ul dupa care ne confesam. Dintr-o poveste despre frici am ajuns la iubire.  Am auzit ”-Cat crezi ca poate tine ?” 

Liniste. Niciun cuvant nu mai era de ajuns sa vrei sa compui un gand. Brusc, am pierdut legatura cu privirile celorlalti, si m-am ratacit intr-un punct imaginar pe asfaltul unde se reflecta un felinar. Deci, am plecat capul. Subiectul era mai presus de latura si firea mea umana. L-am simtit greu si dureros, insetat de puterile pe care mi le-a luat, de fiecare data cand am scris.

De data aceasta, fara definitii. Fara presupuneri, fara dorinte. Cat? Cu cine? Unde? Nu Stiu.

Poti alege o alta persoana de fiecare data cand te doare. Crezi ca in ea nu o sa gasesti aceleasi probleme, dar iubirea stie cum sa-ti creeze infinitate de obstacole. E un test. Paralel cu cel al vietii prin care nu stii cum se schimba urmatoarea intrebare.

 Te las sa modelezi realitatea perceputa de mine. Iti acord spatiul sa-mi contrazici fiecare traire. Ai sa vezi, te vei simti inutil intr-o perioada foarte scurta, pentru ca asta face deja iubirea.

Cand ai sa gasesti persoana de care sa te indragostesti nebuneste, ai sa cauti sfaturi. Si ai sa vezi cum ,copil fiind, raspunzi la ”merita?” cu ochii inchisi. Si nu e oare dragostea oarba cea mai parsiva doamna? Urmarind sa-ti demonstreze contrariul cand esti vulnerabil si indignat ca a gresit sau ai gresit sau ...  nu conteaza, se pune punct aici.

...si doar pozele alb-negru ale bunicii de la nunta mai sunt dovezi ale dragostei eterne:

Pentru ca astazi se implinesc 45 de ani de casnicie - 2 semnaturi & o singura iubire.
Pentru ca astazi se implinesc 45 de ani de casnicie - 2 semnaturi & o singura iubire.

 

Tu

Langa cine ai vrea sa simti? Cu cine ai pluti in Univers ? Cate cuvinte si pentru cine ai folosi sa te descrii? Ai pleca in Paris sa te declari indragostit ,sub lumini, stele, vise , sub umbra relatiei care va apartine? Astept mesaj de la tine.


 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți