Dedicat voua

28.05.2020

Inchin toata adolescenta grupurilor de prieteni care au facut sa ma simt parte din ceva!

Mesaj : "In seara asta iesi?" ( Aici ne incepe ziua, de fapt )


Sunt recunoscatoare...


Pentru ca fac parte din anturaj persoane cu care am inaugurat primii ani de socializare, pentru ca am pastrat o relatie sanatoasa cu colegii din gimnaziu si n-am lasat sa se termine momentele frumoase. Pentru ca exista prieteni ai prietenilor care m-au integrat in fragmentele lor de poveste, pentru ca m-ati primit acolo unde poate inca era devreme. Am vazut in toti cei care m-au intalnit, un zambet si pentru asta merita sa traiesc intens fiecare iesire. Subestimam in nestire ciclurile vietii, crezand ca oamenii isi parcurg drumul fara intercalari sau substitutii. Pentru multi am ramas o simpla fila dintr-un album prafuit, pentru cativa am ramas o emotie adormita pe undeva, iar pentru toti ai mei, sper sa raman imaginea celor mai frumosi ani. Sau macar sa ma asociati cu noptile interminabile de vara cand ne jucam inventiile mele pe-afara..

Inchin blog ul prieteniilor adevarate, inchin schimbarile si personalitatea dragelor si iubitelor mele prietene. Numai ele cunosc identitatea baietilor care imi furau mintile si nu dadeau de cap farmecelor. Si pentru zilele ursuze cand puneam botic ca ati uitat sa dati un semn si am crezut ca m-ati inlocuit, n-am stiut ce inseamna sa admit ca imi lipsiti. Desi sunt fata a carei existenta s-a lipit mai mult de basme si carti, alaturi de voi am descoperit de ce se spune "viata bate filmul" si "scrie-ti propriile povesti" .

Pentru baietii mei care ma protejau pe teren, ma tachinau in drum spre Mc ca pun ”melodii de fete” si m-au plimbat un intreg oras doar ca sa ma asculte fredonand cu vocea-mi de soricel si gesturile bete, pentru voi inchin cele mai profunde sentimente.

Si n-am sa las nimic sa-mi ia fericirea ca v-am cunoscut pe voi, prieteni. 

A voastra, loiala, Bya.


 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți