Double dates, double shots

10.07.2019

In lipsa mea online pentru care stiu ca m-ai certa, blogul si-a schimbat din nou perspectiva. Acum ca este vara, oamenii nu mai cauta caldura printre randuri, cauta insetati experiente care, poate poate, sa-i mai racoreasca.

-Neversea.

Stim ce inseamna festival pentru aceia care se retrag la mal sa miroasa nisipul sau mai cresc o zona verde in palma daca tot au toata apa necesara. Sa vorbim despre aceia care comunica prin zambete si reusesc sa pluteasca fara sa aiba vreo sursa dubioasa. Am intalnit straini care imi intindeau mainile sa facem schimb de energii, ma purtau pe ritmul lor si invatam muzicalitatea care le descria personalitatea. Am fost absorbita de jocul de lumini care pica perfect pe ceea ce iubeam, priveam in jur si stiam ca prietenul meu ma proteja, iar cand zambetele ni se intalneau, intensitatea melodiei de pe fundal atingea apogeul si mai ca aveam lacrimi in ochi privind catre toata fericirea cu care radia.  In spre finalul acestui episod Neversea, gandul ca tot ce am trait s-a terminat, crea o oarecare atmosfera melancolica printre sufletele cu care interactionam. Si asa, drumul extenuant catre casa a fost ca o trezire dureroasa dintr-un vis pe care ai vrea sa-l tii minte toata viata ta.

Dupa noptile pierdute au urmat zile pierdute, caci somnul nu isi mai relua programul decent pe care-l aveam candva. Am ajuns ca in jurul orei 9 p.m. sa ma dezmeticesc de abia si sa ies in oras din inertia sa continui distractia. Astfel, zilele trecute am gustat delicatesele japoneze din care nu prea ne-am saturat, am cautat un fel 2 mai copios intr-un alt restaurant si am ajuns sa bem de final intr-un local unde ne-am pierdut ore sa dezamorsam o bomba sau sa explicam cuvinte pe care doar barbatii le au in vocabular. 

Daca nici asta nu inseamna o vara reusita, eu nu stiu ce ar putea. 

In ceea ce priveste actiunile unui adolescent fara loc de munca, respectiv fara bani in buzunar, prietenii mei au gasit intotdeauna modalitatea potrivita sa ma distraga de la scris si am ajuns fara doar si poate sa pierd timp pretios. Nu ca nu ar exista cuvantul nu in vocabular, dar incerc sa va conving ca nu e vina mea. Deci... ei sunt responsabili pentru absenta aceasta :) .

Ne auzim data viitoare, sa aveti cea mai tare vara!

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți