Drama Queen

31.10.2019

Cand citesc despre iubire, salivez dupa acea poveste fructuoasa , descrisa cu citate si metafore incadrate pe paginile cu esentialul evidentiat - negru pe alb. Cum sa nu aspiri la barbatul pe care ti-l prezinta ca ”m-a lasat fara cuvinte”, desi a scris romane despre al acestei amuteli - farmec. 

Ca intr-un final, sa consume nopti, vocabular, emotii -doar din har. Pentru suflete. Sa se vindece,caci el a plecat.( alungat..) Aici, intervine paranteza. Acea paranteza de la cursul deja perturbat al vietii, unde scrie ”moment dedicat unor drame feminine” . Pentru ca de ceea ce nu inteleg eu, s-au ivit si aceste scriitoare ale caror randuri ma ajuta sa deduc o problema fundamentala : cersim o iubire ideala. Am trecut de etapa ”cautam” din vremea primelor menstruatii. Si e dur acest adevar. Si supra-numit ”drama queen efect” dupa ce ne suparam ca ne-au pus pe un piedestal , cu o coroana. 

Femeia e deseori infantila. Chiar daca defileaza cu toate insecuritatile , invata de mica ca ”atitudinea conteaza” . Si sufletul ?Si educatia? Si scopul ei in viata?  Atrag decat idei care se bat cap in cap, pentru ca nu poti tine cont de toate. Ar insemna sa fii de neegalat. Zeita. Asta e... exagerat. Ne place uneori sa uitam de angajamentele noastre fata de societate , sa stam prin saloane mai mult decat e cazul, sa ne alintam in bratele barbatilor nepotriviti mai mult decat ne demonstreaza timpul ca nu e cazul. Si consecinte sunt. Exista text sau varianta cinematografica ca fapt divers ca femeia sufera mai mult decat barbatul. Si daca nu e asa , e curva.  Asta e tot ce are de zis ”comunitatea”. 

Revenind la oile noastre, poate mi-ar trebui si mie o lupa sa-mi disec si analizez cu bisturiul mintii - fiecare motiv de cearta pe care l-am nascocit in 3 ani, aproape. Sigur, foarte puerile. El a dat dovada de multa rabdare. Si cum sa nu scriu un ”multumesc” la sfarsitul romanului despre povestea noastra de dragoste esuata dupa ce eu l-am alungat din viata mea pe motiv ca nu i-am permis sa aiba niciun defect? (sarcastic) 

Am citit cateva dintre aceste carti ale timpului nostru , unde se revarsa atatea in capul personajului masculin , iar femeia... o nevinovata. O inocenta cu aura angelica deasupra capului. Hai sa nu fim ”scriitoare” doar de dragul de a ne gadila orgoliul si stima de sine.

Hai sa nu uitam ca acolo unde e intelepciune, e si multa tacere. Si noi gresim , avem defecte. Cum sa creezi din 2 imperfectiuni o relatie perfecta? Ai putea, cat timp nu uiti ca impreuna socotiti definitia cuvantului ”perfect”.

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți