Feminitate & Senzualitate

30.09.2019

”Nu te nasti femeie, ci devii.”

Ceea ce poate reprezenta un discurs motivational pentru femeie, se poate transforma in setul de atribute ce-l cauta barbatul in partenera sa.

Feminitate, mot à mot a la dex, este un ansamblu de trasaturi care alcatuiesc caracterul feminin. Pentru mine, nu este destul de explicit. Acest cuvant impune o complexitate aparte pe care fiecare femeie o percepe diferit si o dobandeste in timp, definind imaginea cu care se afiseaza in societate. Senzualitate e atat despre gesturi cat si despre gandire. E un portofoliu de maniere la nivel psihologic.

Am putea spune ca exista 2 categorii de femei : 

  • cele care aleg sa ambaleze caracterul intr-o feminitate si senzualitate aparenta, atragand intr-un mod superficial priviri 
  • si cele care imprima in informatia genetica ansamblul de trasaturi fine si degaja prin fiecare por o senzualitate polarizanta.

Am observat ca acest secol a redat termenilor din sfera feminitatii asocierea cu domeniul plasticitate. Astfel, in multimea de papusi tunate, dupa studiul meu - se remarca acelasi mod de utilizare a sex- appeal-ului. Intrigant mi se pare cum se trece peste lagunele din capusoarele sculptate atat timp cat materialul modificat prezinta 0 uzari si in fata, si in spate. E oare acesta criteriul dupa care se alege ”mama anului” ? Daca aceste specimene se inmultesc in masura in care isi inmultesc centrimetrii, cuvintele ca natural, senzual, feminin, vor fi sterse din DEX , din manifest si din istoricul barbatilor care inca se respecta

Vazand in orizont minti acaparate de principiul ”cu cat mai mare, cu atat mai atragator” ma frustreaza faptul ca am depasit momentul de a mai astepta sa imi creasca ceva si prin urmare reprezint un nimic in fata unor baieti care putin probabil sa aiba habar ce inseamna 10% din cuvintele insiruite aici.

Admit , ma depasesc vremurile. Baieti, daca nu v-am pierdut pe drumul spre ideea principala - sa stiti ca inca exista fete care investesc in ele pentru a se face remarcate printre minti la inaltimi culminante. Si eu aspir sa ma depasesc ca sa-mi demonstrez ca eforturile te reprezinta in aceeasi masura in care o face reusita. Daca se ajunge sus cu nici un gram de decenta sau onoare - cu ce respect te va trata propria constiinta?

*Pentru fetele care imi citesc blogg-ul si se simt in vreun fel complexate de modul cum arata * 

Fetelor, cat timp sunteti calde, muncitoare, inocente, cat timp veti sti ce valoare au sentimentele si veti fi asumate, independente - veti deveni cu adevarat femei invincibile!

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți