Forgiving me for loving you

23.02.2020

Indatorata pana peste cap. Relatii esuate, experiente complicate si un har. Pe ce sa pun accentul? Pe ce-mi ofera destinul sau pe ce m-a inzestrat Dumnezeu? Pe rabdare. Probabil e calea de mijloc care ma scuteste pentru moment de a ma arata atacata. Am fost umilita public si am inghitit cuvintele ”no hard feelings” . Nu mi-as ierta prostia de care as da dovada daca m-as razbuna. Eu iti sunt superioara, in cele din urma, pentru simplul fapt ca nu vreau sa am de-a face cu niste numere. Cata strategie ai pus pe cuvantul despartire? Spune-mi cate vizualizari iti confera caldura. Cate cifre se aduna pe respectul cuvenit mie pe care l-ai aruncat in ghena? ”Stay strong” , stai singur as spune. Dar stiu concret ca singuratatea nu te prinde. Oamenii slabi nu pot adormi singuri.

Eu? Sunt bine. Am o minte agera care a depasit momentul. Si din fata care iti zambea, tasta ”ma bucur ca esti bine” , dezbat acum cu mine cum sa privesc prin tine. Nu te mai interferez in niciun fel, orice amanunt ma duce cu gandul la un graunte de atentie pe care nu-l meriti. Ai luat decizii cu un alt cap decat mine, te-ai pierdut prin cluburi, vicii, fantezii si filme. Esti las si n-am sa te las sa uiti ca m-ai vandut pentru o zi de relevanta pe o platforma cu care te-ai iubit mai mult decat cu mine. 

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți