Îmi doresc o relație deschisă?

09.05.2021

Mă simt incapabilă să descriu ce înseamnă libertatea pentru mine. Cum pun accentul pe acest cuvânt, cum îmi ghidez viața după valoarea lui, e legea pe care nu voi putea să o transpun.

 Ultimele luni m-au făcut să mă întreb în ce măsură sunt oamenii constrânși de ceea ce cred că iubesc profund. Pentru că am trecut de la a vrea o relație la n-am nevoie de așa ceva, atrăgând păreri cum că atașamentul m-ar speria. Am stat să despic ce înseamnă să fii într-o relație. Mi-am pus întrebarea: De ce mă limitează? Cu ce instrumente morale pot să modelez bula din care pe viitor n-aș vrea să mai evadez? Sunt în punctul în care văd greșit cum oamenii se iubesc. Cineva iți dă permisiunea de a-i impune celuilalt cum să simtă ceea ce simte și vice versa. Pare ridicol, dar aici duc elementele analizate rând pe rând. Îmi pun uneori niște întrebări pe care mi-e greu să le expun din simplul motiv că alții nu și le pun. Cum să ii povestesc unei persoane de relația deschisă pe care vreau să o experimentez, când am idee cum e să iubești cu o conduită îmbibată în ceea ce turma consideră normal? Nici n-ar vrea să mă asculte, dar nici nu ar realiza că fac din relație un spațiu în care țin captivă dragostea. 

La 20 de ani nu-mi pot stăpâni imaginația și nu-mi poți limita curiozitățile. 

Astfel, ceea ce consider esențial este aproape de conceptul open relationship. Dă-mi libertatea să exprim orice dorință și îți voi da libertatea să consumi orice atracție. Dacă ajung să mă îndrăgostesc, știu să aleg cum să manifest loialitate. Însă, foarte important, voi ști că mi-ai arătat ce simți, gândești, cum ești cu adevărat.

După ce am ajuns la aceste concluzii, redefinesc ce-mi doresc. Nu vreau să mă complac într-un circuit de gelozii, scenarii, certuri, drame. Mi se pare și greu să nu atragi atâtea inconveniente când nu lași liber arbitrul să dicteze.

Nu mai vreau să intru în acea relație imatură în care mă placi în timp ce satisfac o iluzie a cuvântului respect. Îmi doresc o conexiune atât de liberă încât să nu simt că suntem legați sau înconjurați de garduri. Numai cineva evoluat poate să-ți ofere sentimentul de libertate deplină și o garanție că ceea ce trăiești nu poate fi pus la îndoială.


 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți