Lov

25.05.2020

Astazi m-am decis sa-mi contrazic firea pentru ca exista o ramasita de dragoste pe care o consider o pacoste si nu-mi da pace. Cele mai multe argumente de-a lungul timpului le-am avut cu mine, cand turnam alcool si constientizam ca una e sa cauti si alta sa cersesti iubire. Daca un pahar de vin este egal cu un filtru, o sticla este egala cu un intreg program de editat timpul. Dupa o vreme de sorbit si tot gandind ,am apasat butonul  "pause" , apoi "restart" si pana m-am adaptat, am sesizat ca trecutul a apasat "come back" . Revizuind pagini din viata mea pe care le-am dedicat ba unul ba altuia, mi-am citit pe chip disperarea sa primesc macar un sfert din cat am dat...

  • -Pentru cine?
  • - Pentru dragoste. A naibii dragoste.
  • - Si ai primit?
  • - Un sfert. De sfert. Si eu naiva... i-am dat un intreg.

De cate nopti e nevoie sa realizez ca nu sunt nici o prada, nici o fantezie? Am ales cu inima atatea persoane care m-au facut sa ma intreb ce blestem a fost pus pe mine. 

Ma roade stomacul de foame dupa relatii. Cu atata pofta alimentez emotii, in timp ce realitatea digera numai iluzii. Acest proces digestiv ma face sa ma gandesc ce consum si in ce cantitate. M-am consumat pana nu a mai ramas nimic din ce credeam ca e dragostea odata. Sentimentul sau ideea te face sa te rapesti singur, sa te torturezi tu pe tine, sa te alungi din propria minte si sa puna ea stapanire. 

  • - Dar daca iubirea nu exista?
  • - Atunci cred ca detii controlul.

Singura iubire creata sa o poti modela cu mainile tale este iubirea de sine. Cand intervin alte persoane, totul este un puzzle cu piese a caror catare doar destinul le stie. Orice miscare in acest caz vine cu o replica cantarita sa fie deloc conform asteptarilor tale. Nimic nu merge cum aspiri, iar orice rana tinde sa nu se vindece vreodata. 

  • -Asa a fost ea lasata, sa ispiteasca artistul, dar sa nu se bucure de ea niciodata. 


 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți