Neversea & alte petreceri

26.07.2018

Well,chiar daca am lucrat,nu am fost absenta de la nicio petrecere.Am invatat sa combin zilele de munca cu noptile de distractie si ...a fost o nebunieee!

Ca sa fac ceva original si totodata sa va captez atentia,am facut un screenshot amuzant dintr-un filmulet de la fiecare petrecere la care am fost.Sa incepem cu Neversea...

Vara nu e nici pe aproape pe terminate, so enjoy every single moment.Ma consider o persoana norocoasa ,caci am multi prieteni si multe ocazii sa petrecem impreuna.In oricate aventuri ma va purta vara asta,am sa scriu despre fiecare.Urmeaza multe altele despre care as vrea sa va pot spune,dar...inchei aici acest articol.Aveti grija de voi si have fun,it s your summer!

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți