Player

15.08.2019

Nu mi-a captat atentia genul de player care alearga pe teren dupa minge. Nu ma atrage nici genul de player care face un walkthrough pe o platforma. Aduc in subiect acel tip de persoana a carei placere este sa faca dintr-o relatie un camp unde atractia se rezuma doar la actiune fara implicatii emotionale.

Nu-i judec pe cei care aleg rolul de player o data in viata. Dintr-un anume motiv, iti creezi dreptul de a alege sa nu mai consumi sentimente. Cu alte cuvinte, preferi de buna-voie sa-ti strangulezi inima.

Acum intrebarea este :  Am fost vreodata player?

Crezi ca nu am vrut sa fug de propria-mi inima si sa-mi inlocuiesc emotiile cu o strategie? O data am vrut. Eram profund dezamagita de rasa masculina si din curiozitate+ alcool + adrenalina , am facut pasul initial spre acest joc unde poti in fapt , sa castigi sau sa pierzi , titulatura de asa-zis player. M-am intrebat cat de greu poate fi sa gasesti o persoana care cauta doar distractie si am pus ochii pe una. 

Pot sa admit ca momentele au fost cat se poate de reale si un sarut era de ajuns sa ma distraga de la limitele impuse inainte sa calc pe acest teren complet necunoscut mie. Dar aici intervine orgoliul si ambitia de a castiga intr-un final, ceea ce imi propusesem initial. Cu greu imi stateam in firea rebela cand in cadrul de poveste ne induceam o stare melancolica si ne distrugeam scuturi cu momente fascinante.

Declar : Experienta aceasta nu este pentru mine. 

Am dat inapoi de nenumarate ori, am refuzat intalniri pe care stiam ca nu le mai detin sub control. Am parcurs jumatate din drum focusata la plan si jumatate incercand sa evadez dintr-o miza in care pariasem pe cea mai dura latura a mea. Totul s-a terminat subit. Asta nu m-a deranjat, nu ne-am mai cautat. 

Eu, personal, am abandonat ideea de a-mi pune in pericol inima. Sunt facuta sa iubesc intens, sa scriu despre cat de profund ne-am privit intr-o seara sau despre cat de dulce mi se pare gestul de a darui o floare. 

Daca ma intalnesti, te afunzi cu mine intr-o apocaliptica iubire si infrunti statutul de player sau pleci si ma lasi sa scriu despre o iubire iluzorie.


 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți