Primul meu job.Am lucrat o luna...

24.07.2018

21 IUNIE.Prima mea zi in care aveam sa fac cunostinta cu locul,colegii si sarcinile mele.Nu stiam ce implica sa fii un ajutor de ospatar,dar eram foarte entuziasmata si dornica sa aflu.Mi-am dorit sa lucrez vara aceasta,deoarece parintii mi-au tot povestit despre satisfactia primilor banuti munciti,primului staff din care aveam sa fac parte.

M-am integrat usor,colegii mi-au devenit prieteni.Zilele pareau lungi,brusc apreciam fiecare minut si intrasem intr-un ritm mai alert care mi-a imbunatatit stilul de viata.Ceea ce este de apreciat e ca aveam mancare de personal si nu ma puteam plange ca nu exista surse de energie cand ma simteam slabita.

Programul a fost extenuant in primele 2 saptamani pentru ca nici organismul dar nici vointa mea nu putea duce 5 zile de munca consecutiv si doar 2 libere.Nu aveam timpul necesar pentru a ma odihni si daca continuam in acest stil urma sa nu mai dau randament.

A fost placut sa cunosc intregul staff,sa ma simt ca facand parte din familia restaurantului.Cu totii am luptat sa aducem imbunatatiri si in tot acest timp ne-am inteles si respectat unii pe altii.

Ca in orice alta institutie,afacere,nu a fost totul numai roz.Au fost mici probleme care au cauzat conflicte intre noi,care au avut impact ,insa doar profesional.Sedinte s-au organizat si problemele s-au rezolvat.

In incheierea acestui mic rezumat a primului meu job,va sfatuiesc sa incercati cat mai multe joburi pe vara.Fiecare meserie iti deschide ochii si cu siguranta te motiveaza sa ajungi mai sus.E frumos sa ajungi sa intelegi din cat mai multe perspective.

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți