Primul pas spre progres

08.01.2020

Am scris de drag, din dor, pentru a-mi linisti demonii, sau chiar pentru a ma elibera din stransoarea frustrarilor. S-au adunat anii peste creatiile mele ca un strat de praf virtual ce-l consider protector.

Aici & acum, ma vad nevoita sa imbrac o postura exigenta si inchid usile catre 2019 definitiv. Uitandu-ma spre trecut pe fereastra acelui portal, zaresc o versiune depravata a mea si varsta la care mi-am ingaduit un regres. Cu toate ca am redactat articole cu aceeasi incarcatura emotionala, cu aceeasi pasiune palpabila, m-am silit sa cuget la tentatii, in loc sa-mi ating apogeul spiritual si sa scriu cu o intensitate calificata. 

Calitatea acestui blog consta in dezvoltarea raportului experiente- limbaj si demersul stangaci a lui 2019 nu mi-a atribuit imbunatatiri pe niciun plan. 

Dezamagirile au fost concretizate la final, cand m-am trezit din farmecul imbatator al varstei de 18 ani si mi-am canalizat atentia pe ce trebuie sa repar. In momentul in care Relatia mea a fost pusa in pericol de atitudinea puerila pe care o dobandisem, am pus piciorul in prag. M-am autoevaluat si cand am considerat ca sunt gata pentru 2020 cu tot cu teluri si idei , mi-am dat consimtamantul sa va scriu un fel de rezumat al capitolului acum incheiat.

Primul pas catre progres este sa constientizezi unde te incadrezi. Poate si pentru tine 2019 a fost un capitol pe care ai asteptat sa-l inchei. Esti curios cum am petrecut de Revelion si la ce aspir pentru acest an? Lasa-mi un comentariu si ma apuc de redactat un articol nou. Anul acesta o sa fie plin de idei!

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți