Șah - Mat

09.04.2020

Am pretins o vreme ca-ti sunt regina , dar fara sa-mi dau seama am parcurs ca un nebun un drum plin de bariere. M-am lovit de pioni duri care au atentat la fericire , m-am lovit de adversari , caci tu si eu impotriva lumii , doar ca tu stateai neclintit , iar eu luptam sa ne apar iubirea. Mi-a fost indusa o stare de veghe , traiam cu frica ca aceasta partida de sah nu e ceea ce merit. Am resuscitat nebunul din mine si am riscat o mutare. Imperiul , tot acest teritoriu vast pe care-l stapanesc de una singura , este in mod cert replica unei miscari bine gandite. Pe tabla noastra de iubire nu paseam niciodata bine ca eram derutata de o forta divina sau de temperamentul tau deplasat din linie. Contrastul dintre gandire si actiuni depasea limite. Eu imi inselam culoarea pentru capriciile tale , tu iti inselai pozitia pentru imunitate la durere . Pe orice tabla era vizibil ca nu formam echipa buna. Ai domnit , menit sa fii protejat de o relatie care tot timpul cere sacrificiul sa-ti fie tie bine. Eu am uitat cum e sa fii o dama cu nevoile ei prioritare si am urmat cursul unor impulsuri sa castig iubire. Cand tot ce aveam de facut era sa ma valorific prin tine , am posedat fiecare pion ca sa ma vezi , in cele din urma , si pe mine. Doar gandul ca am iubit puterea pe care o detineai asupra firii mele , ca ai facut din mine pansament pentru grijile cotidiene , gandul ca ai folosit regina sa dovedesti ca vorbesti fluent iubire - ma copleseste , dar ma si retine.

 Amator in acest joc ai fost si vei ramane, deoarece capacitatea regelui in a se salva pe sine sta in mainile reginei pe care ar fi trebuit , dar nu ai stiut sa o pastrezi langa tine. 

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți