Summer MMXIX

02.09.2019

Am asteptat sa fac acest rezumat. E printre acele articole unde las pozele inserate sa dezvaluie povesti pe care eu nu am cuvinte sa le fac remarcate. Doar emotii. Si mi-as dori sa pot induce cu fiecare fotografie - sentimentul care controleaza intreaga amintire.

Am terminat liceul cu speranta ca vara aceasta o voi petrece cu colegii , ca ultim pahar de alcool inclinat la betie inainte sa ai nevoie de toata sobrietatea.  Asa am considerat ca se cuvine cand pe toti cei care impartim cei mai frumosi ani , ne asteapta o perioada tensionata si o seara dedicata unui ramas-bun. Nu a fost organizare. Poate nici prea mult deranj sa-i adun pe toti, macar o data.


1. Cum mi-am gestionat bugetul

... ca la 18 ani , fara griji si fara bani. Am cautat jobb ul perfect pentru vara. Nu am vrut sa ma complic, am cerut simplitate si sa nu cauzeze stres sau dureri de spate. Am lucrat in cluburi ca Loft, Nuba, cele mai vestite de la malul marii. (pentru ca imi place energia, oamenii si bunul gust al tentatiilor rafinate)

Si orele de munca au reprezentat clipe de distractie.


2. Ce experiente noi m-au impresionat 

Categoric, experienta pe yacht a fost de vis. In cadrul firmei pentru care am lucrat , experienta cu yacht ul a reprezentat un eveniment pentru care am fost solicitata. In port la Mangalia a inceput sesiunea de filmat pentru un videoclip muzical. Mai tarziu, valurile loveau puternic puntea si micutul vaporas era* bine pe balans*. Cateva secvente pe inserat mi-au aratat inca o data cat de placut este sa stai in jurul focului , cantand, dansand si incercand sa ascunzi oboseala.

Vama Veche
Vama Veche

* Vezi ca sunt la scara, te-am sunat sa vii cu noi. Trenul e in gara si ne-asteapta pe-amandoi...* Uite uite...Costineeesti...Mai avem putin. 

Vama veche. Cel mai diversificat loc de la mare. Oamenii nu tineau cont de valoarea banilor, a hainelor sau a platformelor care iti aduc faima. O poza valora cat toata cazarea. O viata astepti sa poti simti muzica asa cum o simti in Vama.  Si toate momentele, shoturile, razele lunii, se aduna in jurul tumultului de oameni care-ti arata cum ar trebui sa se simta tineretea aceasta efemera.

Petreceri? Au fost o gramada. Prieteni? Mi-am facut o gramada. Dar tot aceia loiali de-o viata au ramas sa ma conduca acasa.
Petreceri? Au fost o gramada. Prieteni? Mi-am facut o gramada. Dar tot aceia loiali de-o viata au ramas sa ma conduca acasa.

Cum noptile se consumau ca painea calda, era un constant obicei sa rezisti pana la rasaritul de soare. Si-l prindeam pe o plaja, infrigurata, in masina fredonand, melancolica sau in drum spre casa, obosita. In cele din urma, aveam sa hibernez de cand se facea lumina pana cand era destul de racoare sa ies din vizuina. 

3. Cum am intampinat toamna

Cu greu. Cu dor de vara, deja. Cu prietenii. 

Am fost plecata la munte cu ei, cu gasca mea. Nimic nu mi-a lipsit. A fost sfarsitul de vara pe care oricine si l-ar fi dorit. 

Poate stiu deja ca le multumesc, poate trebuie sa-i imbratisez data viitoare cand ii intalnesc. Ar trebui sa pretuim mai mult persoanele cu care am impartit ,candva, si farfuria.


Atat cu acest rezumat. Sper ca ati avut si voi parte de o vara asa ca a mea - de neuitat. Pe data viitoare, Bia. 



 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți