Sunt Astronaut

08.02.2020

Cum stiu cand si despre ce sa scriu? Cum stiu sa imi tastez gandurile, capturand idee cu idee? Vanez mult in ultima perioada subiectul perfect. Dar am iluzii mai pertinente si verosimile decat am teluri ,iar realitatea ma distrage sa-i rezolv problemele. Am observat ca in dus creez prototipuri pentru viitoare articole, dar in drumul spre dormitor se perturba gandurile. De-as avea cum sa le inghet fara sa gandesc la rece, mi-as destinde pasiunea dupa lungi calatorii prin spatiu. Da, un scriitor e astronaut, calatoreste mult prin alte Universuri. Detest sa raman invariabila, pe Pamant, cand totul in jurul nostru sunt doar niste variabile. Ar trebui sa iau in calcul cat imi este de greu sa calc pe-alocuri, cat de greata imi e sa cunosc adevaruri crude si cat de tentant imi suna sa ma afund in abisuri, nepregatita sa confrunt necunoscutul. Uneori, oamenii sunt doar dezamagiri. Nu-mi gasesc motivatia sa ma cobor la un alt nivel pentru a pretinde ca locul lor este si locul meu. Uneori ma blochez, scurtcircuitez - visez. Chiar in timpul unei discutii amicale, unei petreceri, unui discurs, unui destin pe care-l urmez. Ma blochez si evaluez unde sunt, cu mintea in care Univers. E dificil sa vezi un tablou color in alte diferite nuante. E asa complexa viziunea incat ofera zeci de cadre asupra unei singure imagini. Cred ca e si mai greu sa stapanesti emotiile care te incearca cand te simti neinteles si poate dificil de iubit, de apreciat, de pastrat printre oameni realisti.

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți