Temporary

22.11.2020

Temporar se ține de mână cu tentant. Tu ești temporar, dar mintea mea care te conține te va menține tentant. Și n-are rost să-mi spui un interval când mă întâlnești ca-n gară, unde nu știi cu ce emoții iți vei căra bagajul de această dată. Pentru că suntem mereu pe un peron, asta cred sincer. Sunt confuză însă, dacă așteptăm să călătorim sau doar așteptăm să întâmpinăm călătorii. Parcă mi-e frică să întâlnesc oameni. Undeva, cândva, s-a produs o răceală de aventură și de dragoste și poate s-a întâmplat o aventură în dragoste. Cred că atunci m-am aventurat în trenul greșit sau cu primul venit, am menționat că sunt confuză. Doare când din spontan se ivește o persoană căreia ai vrea să-i fii momentul potrivit. Cu tine să se termine călătoriile lui sau ei către alți necunoscuți aventurieri. Doare să ajustezi potrivit încă un pic pentru a-l îmbrăca pe partenerul tău în tot ce ți-ai dorit. Și dor amintirile care completează acum bagajul tău și al lui sau al ei doar că pe un alt peron diferit. 

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți