Titluri si sentimente

07.04.2020

Imi permit sa visez?

Si visele sunt scumpe in realitatea generatiei asteia. Si ele se vand , se cumpara, exista o piata unde traficul e intens. Toti detinem macar unul. E magia fiecaruia ce ne mentine pofta de viata. Poate atribui eu o insemnatate prea mare acestor dorinte imaginate, poate doar va indemn sa materializati tot ce v-ati propus vreodata.

Parazitul. Specie umana? 

Nu fac studiu de caz, desi am exemplarul perfect pe care pot sa-l disec , dar nu-mi pierd timpul cunoscand specii care-mi provoaca greata. Ca om de stiinta, as fi spus exact prin ce se deosebeste. Ca om , as vrea sa-i pot ignora existenta, iar ca scriitor, as vrea sa transmit starea , sa-i inteleg scopul, sa-i usurez treaba. 

Sah-mat

Am pretins o vreme ca-ti sunt regina, dar fara sa-mi dau seama am parcurs ca un nebun un drum plin de bariere. M-am lovit de pioni duri care au atentat la fericire , m-am lovit de adversari , caci tu si eu impotriva lumii , doar ca tu stateai neclintit ,iar eu luptam sa ne apar iubirea. Mi-a fost indusa o stare de veghe, traiam cu frica ca aceasta partida de sah nu e ceea ce merit.

Confident

Foarte atractiv la o fata este siguranta pe care o poarta. Si eu intorc privirea dupa un zambet sincer, concret, valoros. Aici nu ne referim la botox sau efecte ajustabile dintr-o lume fake. Nu mi-au placut niciodata fetele care se poarta confident dupa ce isi poarta retusurile. Nu apreciez asta. Dar daca insecuritatile mele ar disparea si ele cu un implant, as merge pe implant de creier.

Termen limita

Avem oare inscrisa pe spate o data de expirare?Cred ca e timpul sa admitem ca fiecare persoana cu care intram in contact are un termen si un manual de instructiuni pe care lipesc o eticheta foarte estetica.

Realitatea si raritatea

 Daca eram un narator dedicat , ai fi auzit o poveste care ar fi schimbat realitatea. Daca eram un artist cautat, poate iti vindeam sufletul in arta care ti-ar fi schimbat, din nou, realitatea. Dar, poate, eu nu fac nimic si realitatea ta ma schimba. 

Dragostea la un pas de ura

Cu siguranta am sa las si timpul sa preia magnetii. In mainile mele si-au pierdut proprietatile si am atras nepotriviri epice care au costat astazi putere sa trec peste. Am vorbit despre rabdare, am vorbit despre iubire, cred ca m-am pierdut undeva in teorie. Trecerea brusca a unor sentimente inocente intr-o tabara opusa m-a avertizat ca vor urma fragmente rationale ce-mi vor fi smulse de impulsuri reci fara urma de empatie. 

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți