Tu ai scris, eu am citit.

25.01.2020

 Sunt aspecte ale vietii care ne pun in aceeasi pozitie, deci sa facem un exercitiu de imaginatie:

 De regula, eu scriu si tu citesti.  Daca s-ar produce o permutare ,iar tu ai fi cel care scrie si eu cititorul tau , ce anume ai pune pe foaie astfel incat sa simt ca nu s-a petrecut nicio schimbare?( Nici limbajul, nici stilul in care transmiti nu au relevanta.) Scopul este sa vizualizezi pe foaie o mare in care ma scald. Asa se explica cum tu si eu ne-am contopit intr-un vartej de emotii din care am extras 4 formule existentiale :

1. Fii prioritatea ta no 1!

Nimeni nu-ti poate vindeca gandirea intunecata sau inima ranita, caci ai cazut intr-o anume groapa. Nicio alta persoana nu-ti poate promite ca te va binedispune constant, caci nimic nu-i va garanta prezenta o viata intreaga. Intr-o lume in care vrei sa evoluezi sanatos , trebuie sa-ti urci nevoile pe un piedestal si sa te ocupi personal. 

2. Construieste-ti o viata de la care sa nu ai nevoie de vacanta.

Asemeni unui job in care urmaresti sa indeplinesti sarcini pentru o suma de bani, viata te-a angajat sa urmaresti un scop pentru a insuma fericirea. Tu dobandesti experienta necesara sa analizezi ce-ti place si in ce masura. Un lucru care nu te pasioneaza, te extenueaza in zadar!

3.Aspira la progres, nu la perfectiune!

Erori se strecoara in activitatile de zi cu zi ale fiecaruia. Perfect nu reprezinta un rezultat consistent. De multe ori invataturile se desprind din greseli, iar rezultatul final e mult mai satisfacator.

4. Situatia curenta nu este destinatia finala.

Viata se prezinta ca un carusel in care te-ai nascut si ti-ai inceput aventura. Cu pantele si dealurile cursei in care te afli, viata e cand sus pe culmi fructoase, cand jos in nisip desertic. Nicio statie a caruselului nu e finala, Șinele se prelungesc cat viata continua.


 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți