Zilele orasului meu.An de an la Navodari

05.08.2018

Copilaria mea,prietenii mei,casa mea...17 ani din viata petrecuti la Navodari. Primul concert la care am avut voie sa merg a fost in cadrul acestor zile festive ale orasului , in urma cu 5 ani. Cele mai frumoase amintiri de atunci s-au transformat in cea mai asteptata perioada a verii de acum. Pentru simplul fapt ca un weekend ne uneste pe toti,acasa,plini de entuziasm si melancolie in acelasi timp,face ca zilele orasului meu sa fie o traditie la care am participat an de an.

Asteptarea e lunga pentru cele 3 zile in care sarbatorim micutul oras si micuta sa comunitate.De la an la an insa , lucrurile se schimba.Ma sperie gandul ca de editia urmatoare ,prietenii mei ar putea prefera alte activitati decat sa participe la zile. Spun asta pentru ca simt ca traditia noastra incepe sa ne plictiseasca.Alte generatii ne-au luat locul nostru de langa scena,alte grupuri ies in evidenta distrandu-se mai intens si nebunesc.Poate ca traditia trebuie predata,urmand intr-o vara sa-i inmanez stacheta si fratelui meu. Distrati-va cat mai natural , adunati-va cat mai multi , scrieti povesti pe care ati vrea sa le traiasca fiecare generatie!

 Blog personal. Creat pentru voi de Nanii Bianca
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți